Hydraforce - Creatina & Electroliti - Go Primal - 180g

Go Primal
175,00 Lei
Hydraforce - Creatina & Electroliti - Go Primal - 180g

HydraForce - Creatina & Electroliti rehidratează, reface sărurile și mineralele esențiale, inversează oxidarea și susține energia și sistemul imunitar.
Cea mai gustoasă și mai eficientă băutură electrolitică. Învinge-ți setea, hidratează-te și performează mai bine în timpul antrenamentelor sau exercițiilor fizice.
30 de plicuri individuale ce asigura o doza mare de electroliții si creatina pentru mai multă energie.

 
In stoc

Durata de livrare: 1-2 zile lucratoare

Transport gratuit
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: GPHFCE Ai nevoie de ajutor? 0727940670
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Mod Servire / Administrare
  • Ingrediente
  • Review-uri (0)

De  ce avem nevoie de Hydraforce Creatina & Electroliti?

HydraForce Creatina & Electroliti de la Go Primal, rehidratează, reface sărurile și mineralele esențiale și susține energia și sistemul imunitar.

Electrolitii: Ce se întâmplă atunci când se strica echilibrul electrolitic al corpului tău?

Electrolitii tind să se dezechilibreze atunci când se solicită mai multă energie, iar corpul nu are suficienți electroliți pentru a umple depozitele sau pentru a menține echilibrul. De exemplu atunci cand faceti un exercitiu fizic la căldură pentru perioade lungi de timp sau transpirați mult in urma unui efort intens, de anduranta.
De ce apa nu este suficientă?
Bunul simț ne spune că, dacă pierdem apă prin piele (alias transpirație) și suntem supraîncălziți și ne este sete, ar trebui să bem multă apă pentru a ne rehidrata. A bea doar apa, insa, în timpul unui antrenament poate să nu fie suficient pentru a readuce echilibrul, deoarece apa nu este singura substanță pe care o transpirăm. Când bei doar apă, electroliții din țesuturile tale se diluează; practic, consumul de apă simplă poate potoli setea în timp ce te deshidratează.

Când transpiri, pierzi, apă, toxine și, de asemenea, electroliți. Volumul de sânge este redus treptat pe măsură ce pierderile de transpirație cresc, deoarece transpirația este extrasă din plasmă. Acest lucru va crește presiunea asupra sistemului cardiovascular.  Va face mult mai dificilă pomparea sângelui în mușchii care lucrează, dar si în pielea ta pentru a te răcori, ceea ce va avea un efect negativ asupra performanței tale!

Este important să vă hidratați nu numai după antrenament, ci și în timpul antrenamentului. Evaporarea transpirației în timpul antrenamentului este un mecanism cheie de termoreglare, dar exercițiile fizice atunci când aveți deficit de lichide pot duce la multe probleme fizice, cum ar fi oboseala și ceața mentală. De exemplu in cazul sodiului, se pot pierde 800 mg sau mai mult pe litru de transpiratie, ceea ce face ca refacerea acestor ioni să fie vitală.

Potasiu
Este un ion principal intracelular si are un rol esential in transmiterea impulsurilor nervoase si in contractia musculara. Ajuta la mentinerea echilibrului acido-bazic si a balantei hidrice a corpului precum si la functionarea corecta a aparatului cardio-vascular. Aveți nevoie de potasiu pentru a evita crampele atunci când fortati puternic corpul în timpul antrenamentelor cardio care implică acțiunea musculară rapidă.
Sodiu
Este un cation extracelular, care impreuna cu potasiu mentine echilibrul lichidelor corpului. Te ajută să absorbi și să reții mai mult din lichidul pe care îl luați și acest lucru vă mărește volumul de plasmă din sânge. Cu cât creste volemia, cu atât mai puțină presiune asupra sistemului cardiovascular, care lucreaza ptr a  furniza oxigen către mușchi și a disipa căldura pentru a te răcori atunci când lucrezi din greu. Practic, sodiul este destul de important dacă doriți să vă mențineți performanța atunci când contează.

Vitamine
Vitamina C din fructele acerola Vitamina C este importantă pentru regenerarea țesutului conjunctiv. Vitamina C este, de asemenea, importantă pentru sportivi, deoarece, ca antioxidant, poate ajuta la inversarea unora dintre daunele oxidative care pot apărea în urma exercițiilor fizice. Vitamina C promovează un sistem imunitar sănătos și poate ajuta la prevenirea scăderii funcției imune care poate apărea imediat după efortul fizic intens. Vitamina C este un nutrient care poate ajuta la creșterea producției naturale de colagen a corpului.
Vitamina B1
Este necesara pentru a procesa acumularea de acid lactic după efort. Este una dintre cele mai importante vitamine pentru generarea creșterii musculare și creșterea rezistenței în timpul unui antrenament. Crește producția de energie și este necesară corpului pentru a utiliza corect carbohidrații.
Vitamina B2
Ajută la creșterea energiei prin conversia glucozei Ajută la extragerea oxigenului din acizii grași Joacă un rol important în livrarea oxigenului în mușchi. Exista si o corelatie demonstrata pe un grup de ultramaratonisti intre administrarea de vitamina B2 si reducerea semnificativa a durerii musculare de dupa alergare.
Vitamina B3
Este probabil vitamina crucială pentru conversia caloriilor din alimentele pe care le consumăm în energie la nivelul mitocondriei. Ajută la metabolizarea proteinelor, glucidelor și grăsimilor.
Vitamina B6
Ajută corpul nostru să digere proteinele și carbohidrații. Cantitatea de vitamina B6 de care avem nevoie se corelează cu cantitatea de proteine ​​din dieta dumneavoastră.

Creatină monohidrat:
Rolul direct al creatinei în producția de energie înseamnă că poate îmbunătăți drastic performanța de exercițiu și rezistență de înaltă intensitate.  

Refacerea imediata a ATP din ADP se produce cu ajutorul fosfocreatinei prin disocierea acestuia in creatina si fosfat, cu resinteza ATP-ului:

Fosfocreatina + ADP = Creatina + ATP + energie

Rezerva de fosfocreatina se epuizeaza destul de repede atunci cand este nevoie de mai mult ATP pentru exercitiu fizic si atunci creatina ajuta la refacerea acestor rezerve din cauza ca reactia este reversibila – ATP-ul cedeaza un fosfat creatinei.
Creatina îmbunătățește de asemenea numeroși factori, inclusiv:  

• Forța

• Performanta la sprint

• Rezistența musculară

• Rezistență la oboseală

• Masa musculara

• Recuperare

• Performanța creierului  

Spre deosebire de suplimentele care au impact doar asupra sportivilor avansați, creatina vă aduce beneficii, indiferent de nivelul tau de fitness. S-a constatat că îmbunătățește performanța la exerciții de intensitate ridicată cu până la 15%.

Concluzie: Creatina este cel mai eficient supliment din lume pentru sporturi de intensitate ridicată si pentru adaugare de masa musculara

Utilizarea acesteia timp de doar 5-7 zile s-a dovedit a crește semnificativ mușchiul slab. Pe termen lung, ajută și la creșterea fibrelor musculare prin semnalarea căilor biologice cheie și prin creșterea performanței în sala de gimnastică - Într-un studiu al unui regim de antrenament de șase săptămâni, o analiza cuprinzătoare a demonstrat o creștere clară a masei musculare pentru cei care iau creatină, comparativ cu cei care efectuează același regim de antrenament fără creatină.

 

Valori Nutritionale:

Utilizat pentru: Energizare

Tip Administrare: Cale orala

Aroma: Portocale

Se amesteca 1-2 plicuri cu 300-500 ml apa. Se administreaza in timpul exercitiilor fizice sau dupa. De asemenea, vă puteți bucura de aceasta băutură în timpul unei zile foarte fierbinți.

 

Ingrediente Per plic 6g: Creatină Monohidrat 4g , Clorură de potasiu 179mg (9% VNR*) , Extract de cireșe Acerola 600mg (ce contine 150mg Vitamona C 188% VNR*) , Clorură de sodiu 57mg (2% VNR*) , Vitamina B1 (tiamină) 1.1mg (100% VNR*), Vitamina B2 (riboflavină) 0.6mg (43% VNR*) , Vitamina B3 (nicotinamidă) 7.2mg (45% VNR*) , Vitamina B6 (clorhidrat de piridoxină) 0.6mg (43% VNR*) , Aroma Portocale , Indulcitor (Sucraloza)
* VNR = Valoarea Nutritionala de Referinta la o dieta zilnica de 2000 Kcal

 

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 18:00

0727940670 contact@healthcorner.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!